Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
co to dokladniej ceny bede mogl powiedziec za jakis czas jesli chodzi o czapke, nattomiast jak pytalem o zrobienie glowicy; powiekszenie kanalow, szczelnosc, pomiary, porting, wymiana prowadnic na brazowe, obrobka gniazd i zaworow na 3 katy itd to koles powiedzial cos kolo2000-2500pln, ale to miala byc kompleksowa obrobka, iel bedze zobaczymy za czas jakis. info z nos, krasnobodzka cena byla chyba razem z pomiarem kanalow w glowicy
podjedz do innego warsztatu jako klient i zapytaj o to co zastalo zrobione.
ja bym zaczal od 2500 negocjowac. jak Ci beda wystawiac fakture to niech to wszystko co jest tutaj bedzie napisane na swistku, zeby byl papier
warsztat w warce około 60 km od wawy a do drobniejszych napraw w jankach pod warszawą choć i Ci są rewelacyjni i tęż mogę ich polecić choć troszkę może droższi ale nie tak strasznie dużo
Kur*a boxik nie wchodzi trzeba przerabiać podszybie w miejscu akumulatora ale to już spróbuje sam ogarnąć, bo jak zaczną to robić to znów mnie skasują.
Może jest ktoś chętny napić sie browarka i pomóc z tym powalczyć?
Porszak pisze:jak moze nie wchodzic skoro u majka pasowal idalnie??
widocznie corsa gibexa ma inne podszybie niż cała reszta cors a tak na serio to chyba dałes im zadanie o zbyt wysokim współczynniku trudności az sobie zacytuje:
AdamXXL pisze:
jeszcze miało by dojść montowanie boxa bo to taaakie trudne ?
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
GibEx pisze:Kur*a boxik nie wchodzi trzeba przerabiać podszybie w miejscu akumulatora ale to już spróbuje sam ogarnąć, bo jak zaczną to robić to znów mnie skasują.
Może jest ktoś chętny napić sie browarka i pomóc z tym powalczyć?
wchodzi, wchodzi było ciężko (mało miejsca) podpiąć wiązkę krokowca i czujnik przepustnicy ale wchodzi bez przerabiania czego kolwiek. chyba nawet ja to podpinałem (już dokładnie nie pamiętam)
Żeby nie było że nic się nie dzieje to fotki machne fotki
Po remoncie nie obeszło sie bez przygód, najpierw sie zesrała uszczelka od pokrywy silnika i puszczała olej (wyeliminowane), następnie korek spustowy był niedokręcony też puszczał olej (wyeliminowane) jak na razie spokój.
Nie zamontowałem jeszcze komputera od Michała, jeden elektryk/elektronik walczył z tym 4h. Po dwóch stwierdził że komputer jest walnięty, po następnych dwóch że komputer jest sprawny ale nie współpracuje z moim silnikiem. (jakoś w to nie wierze). Jutro podpytam sie u innych magików i zapytam ile wezmą za taką przekładkę.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2007, o 12:24 przez GibEx, łącznie zmieniany 1 raz.
przepustnica jest od 1.4/1.6 motyl ma 50mm srednicy, jednak jak na 1.6 wcale nie jest jakos strasznie mala choc wieksza by nie zaszkodzila
dlatego ja swoja przepustnice mam zamiar rozwiercic na conajmniej 55mm
Gibex bedziesz to sroil jeszcze po montazu kompa od mike'a?
Stroić będe ale po zrobieniu wydechu. Nie wiecie gdzie ogarną mi tą podmiankę kompa (zabawy z immo).
Co do przepustnicy nawet się nad tym nie zastanawiałem, wydawało mi sie że jest taka sama jak moja ale zaraz to sprawdze.
Co do wrażeń to odczuwam szybszą reakcje na pedał gazu i miły pomruk, poruszam się w tych partiach obrotów gdzie box na pewno nic nie dał, na razie priorytet to spokojnie docierać silnik (1000 klocków już za mną) i założyć kompa.
Porszak pisze:nie pamietam czy masz w planie walki, w zaleznosci od tego jakie to walki beda to bedziesz musial pewnie zmienic wtryski na wieksze
Nie planowałem ale nie wykluczone że w dalekiej przyszłości taka modyfikacja zostanie wykonana.
Co do kompa rozumiem że nie powinno być problemu z tym że komp mika jest od silnika x14xe a mój silnik to x16xe.
On miał zmieniony ssący, wydechowy i wałki, jak to sie ma do mojego silnika ze zmienionym tylko ssącym.
po zrobieniu wyedechu nikt raczej nie dostraja silnika, po walka jest to wskazane ale ludzie jezdza bez strojenia i tez jest ok. natoomiast wlasnie ten dolot w oplu strojenia wymaga bo auto nie jedzie rowno. to wiem z doswiadczenia nie obecnego tu juz kolegi