Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
Orginalnie 1.4 sport (czyli to co gsi za wyjatkiem silnika), na dzien dzisiejszy 2.0 8v i najkrotsza skrzynia F16. Wszystko robione we wlasnym zakresie, jak to mowia: "tymi rencami"
Nio ładne autko ale do muzeum się jeszcze nie nadaje tylko łoic BMW spod świateł a na poważnie to witam kolejna 2 litrówke w CB, opisz cos więcej, jaki zawias (seria czyli GSi czy coś wsadzone,jakie felgi) może masz jakieś zdjęcia ze swapa ? A czy mi się wydaje czy ta Corsa była kiedyś na sprzedarz?
tu masz topic ze swapem byla na sprzedaz ale mi sie odwidzialo, zniechecily mnie troche choroby wieku dzieciecego ale juz sobie poradzilem i jezdrze dwa miesiace bez zadnej usterki. http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=60985
co do felg to sam chcialbym wiedzec co to za model,a sa naprawde fajne i dobrze pasuja do corsy wymiary to 15 na 7 cali. co do zawiasu to narazie standard gsi ale mysle ze w niedalekiej przyszlosci bedzie jakies nizsze max -40mm. planuje tez jakies turbo do silnika mysle ze z 1.7 td bedzie dobre i wydmucha jakies 150-170KM. Co do wyglądu to chcem zostawic prawie seryjny chcem tylko swiatla wymienic na soczewki a z tylu wstawic czarne lexusy
najwyrazniej mnie nie zrozumiales. watek w technicznym, ktory kiedystam stworzyles mnie nie interesuje. TU jest dzial PROJEKTY. albo przedstawiasz tu calosc, albo lecimy do smietnika, no bo przeciez juz kiedys gdzies o tym pisales i mozna to sobie poczytac. rozumiesz?
fotka zaraz po wlozeniu silnika do samochodu
a tutaj pare fotek z testow
a tutaj jedna z pierwszych awarii, zapomnialem zabespieczyc akumulatora, + i - zetknoly sie z maska powodujac dosc powazne spiecie naszczescie do wymiany pare bespiecznikow, a problem rozwiazany za pomoca kawalka wykladziny gumowej
siedzi wyzej niz na poprzednim zawiasie bo mam na maxa podkrecony w gore a jak spuszcze w dol to opony poieraja sie o blotniki, niewiem tylko czy zawiasik zostanie bo moze byc problem z przegubami (mam wieksze do vectry) i chyba na wiekszych dziurach zahaczaja o zawieszenie (inna konstrukca amora niz na mcpersonie, nizej schodzi w dol amor i chyba przhacza) dzis bede dokladnie sprawdzal
Przeguby od vectry sa takie same jak od calibry/astry/kadeta takze niemoze Ci nic trzec . Jedynie oslony gumowe !!! Pewnie komus walnela guma i wymienil na taka duza - nie wiem od czego -tez pasuje ale trze o sam dol amora
Kup 2 gumy do kadeta - 15zl sztuka i wymien i nic nie bedzie tarlo ...
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Ja mialem to samo u siebie, hehe , tylko mi rozwalilo obydwie oslony i pol auta zawalilem smarem... wymienilem zewnetrzne oslony i po doslownie 1tyg walnely mi wewnetrzne... Myslalem ,ze dostane zawalu (2gi raz cala komora,skrzynia zawalona smarem...),bo jest troche znow zabawy z tym... koszt 30zl a mnie sie oszczedzac zachcialo... Teraz wszystkie sa nowe i jest git.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy https://www.facebook.com/KolorowePasy/
no nareszcie cos sie ruszylo wskrzeszam projekt po drobnych problemach z silnikiem i usuniecu ich tak ze silnik teraz super chodzi postanowilem zakupic cos nowego c20xe a mianowicie zanabylem takie padlo dojechalo bez problemu do szczecina zajolem nim 2-gie miejsce w zrecznosciowce dzisiejszej no i pozniej siem zepsulo SAMO!!! zreszta jak zwykle, pekl najprowdopodobniej przewod od chlodnicy oleju ehh... ja to mam podejscie do samochodu ciekawe czy jest taki ktorego bym nie zepsul no teraz musze wszystko doprowadzic do pozadku poczekac na nowe piasty od ADeMa i przelozyc caly zespol napedowy btw czy mozna kupic gdzies przewody do chlodnicy oleju?
dokupic mozesz pewnie nowe takie same w aso, dorobic bez problemu mozesz gumowe na calej dlugosci. czy mozna dorobic metalowe o dowolnym ksztalcie, nie wiem. gwinty w podstawce i przy chlodnicy M14x1.5, przynajmniej ja takie mam. zanim bedziesz dzialal sprawdz, choc gwintow nie powinni robic roznych