Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
dzis wyleciala wykladzina, gabki oraz maty bitumiczne z przodu auta.
stan blacharki nie powala, ale tragedii nie ma. na koniec dnia wnetrze wygladala tak:
jutro ciag dalszy zabawy: wywalenie mat z tylu, latanie niewielkich dziur oraz malowanie calego wnetrza.
-=kLaRi=- pisze:bardzo ,bardzo fajnie Ci to wyszlo ... jaki efekt!? głośniej to napewno a reszta!?
glosniej jest naprawde niewiele (ni chyba ze po zwirowej drodze sie jedzie - wtedy slychac piaskowanie podwozia:) )
jak zdemontuje boczki i przerzuce elektryke szyb gdzies to podjade na wage - zobaczymy jaki wynik
Sław pisze:Czym malowałeś tą podłogę?
cos w rodzaju hammerite. generalnie czarna matowa farba do kladzenia bezposrednio na podloze (bez podkladu).
MrSpike pisze:
glosniej jest naprawde niewiele (ni chyba ze po zwirowej drodze sie jedzie - wtedy slychac piaskowanie podwozia:) )
jak zdemontuje boczki i przerzuce elektryke szyb gdzies to podjade na wage - zobaczymy jaki wynik
nie miales jeszcze okazji jechac w deszczu? na pewno poczujesz ze jest glosniej
Glosniej bedzie na 100% - ja tez mam tyl wybebeszony - najbardziej dzwiek wydechu slychac ,ale teraz mam cala podloge wygluszona matami i jest duzo duzo ciszej choc auto ciezsze ale to juz mam gdzies...
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Porszak pisze:nie miales jeszcze okazji jechac w deszczu? na pewno poczujesz ze jest glosniej
jechalem. nie ma tragedii jak woda chlapie o podloge.
naprawde glosniej jest jak piasek i zwir wali od spodu.
-=kLaRi=- pisze:Glosniej bedzie na 100% - ja tez mam tyl wybebeszony - najbardziej dzwiek wydechu slychac ,ale teraz mam cala podloge wygluszona matami i jest duzo duzo ciszej choc auto ciezsze ale to juz mam gdzies...
w rykach udalo mi sie zmielic roznicowy w mojej f16. dlatego do corsarza po 2 dniach siedzenia w kanale trafila nowa skrzynia z lanosa. narazie pozytywnie zaskoczony jestem - mam wrazenie, ze jest jeszcze krotsza niz f16. nie bardzo mam jak sprawdzic bo od dwoch dni jak wsadzam dupsko w auto to mokro wszedzie pewnie dopiero w rykach 4.10 sie zobaczy jak smiga.
ps. autko nadal na sprzedaz
Ostatnio zmieniony 1 paź 2008, o 14:28 przez MrSpike, łącznie zmieniany 2 razy.
na sobie nie ma oznaczen jak oplowskie "F" tylko nr fabryczne (nie napisze jakie - nie spisywalem przed montazem). a pochodzi faktycznie z lanosa 1.5 8v
na ostatnich zawodach - pierwszy przejazd = 15.5 (start z okolic 2krpm, zmiany biegow ~6krpm). w trakcie rozgrzewki do drugiego przejazdu niestety zmielilem roznicowy. no i tyle a mialem rozne konfiguracje jazdy do wyprobowania na 6-7 kolejnych jazd. generalnie auto powinno robic 14.xx a jak bedzie zobaczymy w pazdzierniku w rykach
MrSpike pisze:generalnie auto powinno robic 14.xx a jak bedzie zobaczymy w pazdzierniku w rykach
no wlasnie pamietam ze na modlinie WOW jak zmienial przy 6000 biegi to zrobil 15.xx (moze 15.1-15.2), konczac na 3 chyba, jak zmienial wczesniej to zrobil za 2 razem chyba wysokie 14. nie mam juz pewnosci czy to byl 3 i 4 bieg czy moze 4 i 5, ale chyba ten 1 zestaw.
nie jestem tez pewien czy jego wykres wygladal jak Twoj
Hubanek pisze:przelozenie glowne tej skrzyni - 4,18
1,2,3 krotsze niz f20, f16 , f18 4 i 5 porownywalne w sam raz na trase
jesli piszesz o d16 to moje odczucia sa takie, ze wszystkie biegi sa krotsze niz w f16. nie do konca mam jak sprawdzic bo cus zwalilem przy podlaczeniu slimaka i mi predkosciomierz nie dziala chwilowo.
Hubanek pisze:przelozenie glowne tej skrzyni - 4,18
4 i 5 porownywalne w sam raz na trase
czyli 4 i 5 w d16 sa dluzsze niz w f16,18,20?? i odpowiednio przelozenie 4 i 5 biegu w d16 musi byc 1.02 i 0.79, aby byly porownywalne(liczac przyjalem osiaganie tych samych predkosci) z f16cr 3.74. czy aby napewno tak jest??
linka dalej nie podlaczona, ale jechalem z gps.
przy 3000rpm na 5 biegu pedze z magiczna predkoscia ~95km/h
przy 4000rpm na 5 biegu jest to ~115km/h
pewnie bedzie to pierwsze auto, w ktorym uda mi sie na 5 biegu do odcinki dojechac...
w F16 biegi byly sporo dluzsze. jak to sie przeklada na wyniki powienienem wiedziec po weekendzie.
MrSpike pisze:linka dalej nie podlaczona, ale jechalem z gps.
przy 3000rpm na 5 biegu pedze z magiczna predkoscia ~95km/h
przy 4000rpm na 5 biegu jest to ~115km/h
pewnie bedzie to pierwsze auto, w ktorym uda mi sie na 5 biegu do odcinki dojechac...
w F16 biegi byly sporo dluzsze. jak to sie przeklada na wyniki powienienem wiedziec po weekendzie.
pozdr
to wszystko mozna bylo sprawdzic zanim wlozyles skrzynie bo rozumiem z tego posta ze troche Cie przerazila niewygoda takiej skrzyni.. i jetes rozczarowany? nie wiem czy nie lepiej bylo by konczyc na 3. na tor jak najbardzije tkaie biegi byly by ok. czy na 1.4 to czekamy az sprawdzisz
Porszak pisze:
to wszystko mozna bylo sprawdzic zanim wlozyles skrzynie bo rozumiem z tego posta ze troche Cie przerazila niewygoda takiej skrzyni.. i jetes rozczarowany? nie wiem czy nie lepiej bylo by konczyc na 3. na tor jak najbardzije tkaie biegi byly by ok. czy na 1.4 to czekamy az sprawdzisz
na miescie mi to nie w zasadzie nie przeszkadza - zawsze mniej czy bardziej mielilem lewarkiem. w trasie staje sie to ciut uciazliwe bo albo sie toczysz albo silnik wyje powyzej 4,5k rpm. no coz, to autko nigdy nie bylo robione z mysla o trasie