
Mam nadzieje, ze Legionowscy spece sie sprawdza ...
Wzgledna sprawa tanio - im blizej 100licy tym zapewne drozej, wiec nie wiem Hiv czy Tobie sie kalkuluje tu dralowac, szczegolnie, ze musialbys jeszcze dojazd doliczyc - ale to oczywiscie Twoja sprawaHiv pisze:Jak będzie dobrze i tanio to i ja się może tam stawie na remoncik. W końcu będą mieli przećwiczone już c16se
No to moje c16se choć troszke inne od waszych zachowuje sie dokładnie tak samo - po rozruchu ale tylko na zimnym silniku coś tam sobie postuka. Jak tylko złapie odpowiednią temperaturę to przestaje, przy ponownym rozruchu na ciepłym silniku od razu cisza i jakoś się tym nie przejmuje skoro i u innych tak samoYAQB pisze:@ Hiv - gadalismy kiedys o samoregulatorach zaworow co do ich glosnosci i ewentualnej koniecznosci wymiany. Specjalnie poprosilem o ocene ich stanu i w odpowiedzi otrzymalem, ze sa OK i jeszcze popracuja. Tak wiec nalezy sie przyzwyczaic, ze w naszych samochodach, szczegolnie po rozruchu, pracuje to dosc glosno, pozniej ustaje. Tak wiec, jesli halas nei jest jakis wybitnie duzy i ustaje po pewnym czasie - to tak ma byc i juz![]()
do radioia sie wiecej nie daYAQB pisze:Dzis wrocilem z Radomia. Juz prawie 300 km po remoncie - narazie wszystko ok, chociaz nie mialem czasu zajrzec po powrocie pod maske. Wypada nadmienic, ze jazda z predkoscia <90km/h jest pasjonujaca
Ja zalewalem Castrolem GTX Magnatec 10W-40 i do 5000 km bylo cichutko pozniej stuki wrocily. Teraz mam 13kkm przejechane na tym oleju i stuka znow:( do tego dochodzi ze ze sprzeglem cos nie tak bo wcisniete do konca a z 1 i wstecznym problemyStaneq pisze:u mnie co prawda c14se a nie c16se też na zimnym sobie czasem stuknie, chodz nie powiem ze jak zalałem go teraz Mobilem 10W40 stuka o wiele wiele rzadziej przy zimnym rozruchu..YAQB pisze:... ten typ tak ma...
Zalozysz sie, ze sie da ?qomo pisze:do radioia sie wiecej nie dano chyba ze zamykasz oczy zapodajesz dlugie i wyprzedzasz tiry na 6
*
* - nie mowie o obwodnicy bialobrzegi dojezdzie do grojca
U mnie znika jakies 0,5 - 0,6 na 1000 wiec moze to tylko uszczelniaczeYAQB pisze:A zeby nie bylo offtopic, to sprawdzilem rano poziom oleju i narazie nie widze ubytkow, czyli z tego wniosek, ze Corsa nie pochlania ogromnej ilosci oleju (typu 1L/1000km) - zobaczymy po kolejnych 300km.
dzwon do arturaYAQB pisze:Panowie ratujcie ....
Nie wiem czy powinienem sie bac, ale ....
.... bylem dzisiaj wymienic olej po ~2.500km po remoncie i w wyciekajacym oleju znowy byly opilki - olej zasrebrzony !!
Mam obawy czy cos zlego sie znowu nie dzieje, a ledwo co remont robilem ...
Teoretycznie panewki i pierscienie sie jakos docieraja ale zeby az tak ??
Czekam na Wasze opinie / wypowiedzi bo nie wiem co jest grane ...