tuning silnika 1,4 se 82 km
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
no jak wyżej jeśli chodzi o tuning to tylko do Wow'a on sie w to bawił konkretnie i wyciągnoł z niego jakieś 110KM o ile dobrze pamiętam.
A co do silniczka to ja mam taki w mojej B i jestem b.zadowolony 82KM na takie małe autoko to już nie jest źle, poza tym spalanie na trasie można zejść poniżej 6l(zaznaczam ze przy spokojnej jeździe) na mieście to wszystko zależy od nogi ale 8-9l to max.
aa no i jest dość elastyczny, przyspieszeni jak na serje teże niezłe, moja pojdzie 170km/h i pewnie jeszcze więce ale narazie mam zimówki 145ki wiec strach na takich kółeczkach przekraczać 140 .
Polecam!!
A co do silniczka to ja mam taki w mojej B i jestem b.zadowolony 82KM na takie małe autoko to już nie jest źle, poza tym spalanie na trasie można zejść poniżej 6l(zaznaczam ze przy spokojnej jeździe) na mieście to wszystko zależy od nogi ale 8-9l to max.
aa no i jest dość elastyczny, przyspieszeni jak na serje teże niezłe, moja pojdzie 170km/h i pewnie jeszcze więce ale narazie mam zimówki 145ki wiec strach na takich kółeczkach przekraczać 140 .
Polecam!!
Ostatnio zmieniony 27 lis 2004, o 12:32 przez Staneq, łącznie zmieniany 1 raz.
Było c14se
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
dokładnie oj duża tam była góra , a miało to miejsce gdzieś między Katowicami a Krakowem na tej "pseudo-autostradzie"kubelt pisze:licznikowe z gorki oczywiscie?kozzi pisze:jak miałem 60ps. to mój v-max = 180km/h (a nawet troche więcej )
he he spryciula z Niegokristo pisze:kubelt pisze:licznikowe z gorki oczywiscie?kozzi pisze:jak miałem 60ps. to mój v-max = 180km/h (a nawet troche więcej )
eeetttaammm- to było na kołkach.... tak jak Gumiś zrobił na podnosniku
ps.
chociaż powiem Wam że moje 60 koników było dosyć nieźle rozbrykanych
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
zrób głowice (kanały, wyższy stopień kompresji) zmień kolektor wydechowy, odrobinę odetkaj wydech, zajrzyj na stronę http://www.c20rsa.com/spec.html (rok 2003). z wałkami jest tak, że im więcej grzebane w silniku tym więcej dają, a ceny za schrick'a .. cóż jak kupisz za niewiele więcej jak świątka to sukces ale obstawiałbym koło 900-1100zł. na końcu ładnie zgrać to softem.guluwroc pisze:Co jest czy zaden z was nie robił tego czy poprostu jestecie tacy uczynni!A wow co nie odpowiada wiec zdaje sie tylko na was!Podobno chipa mozna wsadzic moze chociaż to kto z was robił?Mam zamiar kupić sportowy wałek ale u kogo?Bo wiatek co nie bardzo mi pasuje:(Najlepiej Schrick ale ile kosztuje i skad go wzišć?
a tak ogólnie, to my tu głównie białe tarcze liczników wstawiamy czy coś jeszcze?
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
zapomniałeś o kolorowych diodach Adam,diody kolorowe też montujemy wszędzie w autachAdamXXL pisze:
...a tak ogólnie, to my tu głównie białe tarcze liczników wstawiamy czy coś jeszcze?
A tak seio to sprawdz na stronce jak Ci Adam pisze Ja od siebie moglem ci tylko tyle napisac jak chodzi C14SE seryjny.
Było c14se
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
To może ja coś napiszę bo jeżdze teraz na tej głowicy Wow-qa Glowica jest dość powaznie obrobiona. Zrobione jest: obrobka portow w glowicy - zniwelowane sa wszystkie ostre krawedzie, port jest gladki i rowny, nie ma zalaman i ostrych katow, przekroj jest maksymalnie zblizony do okregu, zawory sa obrobione tak aby ksztalt grzybka przypominal litere T a nie tak jak jest normalnie Y, prowadnice zaworow sa przyciete i wyszlifowane tak aby nie ograniczaly przeplywu w porcie + pod walek (Schrick 280st.) glowica zostala splanowana i stopien sprezania obecnie to 11.5:1 - to jest wszystko o czym powiedział mi Wow, może jest coś więcej o czym nie wiem Poniżej załączam dwa rysunki: pierwszy to przekroj przez glowice standard, drugi po obrobce.
ps. na nowy sezon planuje coś jeszcze, ale to tajemnica
ps. na nowy sezon planuje coś jeszcze, ale to tajemnica
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
acha bo zapomniałem wałek możesz zastosować róznych firm (u mnie jest akurat Schrick): Schrick, Piper Cams, Świątek i kilka innych (to zalezy ile masz kasy w portfelu ). a o ceny to zapytaj w sklepie ale mysle że w granicach 1400zł.-1500zł. będzie takie cudo kosztować
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
BUAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!guluwroc pisze:1500 to duza przesada to lepeij swapa zrobic na c20 od kadeta 150 ps
sory, nie moglem sie powstrzymac.. 1500pln to duza przesada za markowy walek? stary, zejdz na ziemie! taki jestes mechanik, ze swapa na 20xe zrobisz za 1500pln? to po co sie pytasz co ile kosztuje jak sam wiesz najlepiej..?
ps.
jak taki zcisnieniowany jestes to jaki problem wejsc na strone schricka, pipera, czy risse i napisac zapytanie o cene walka?
-
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Heheheh do tej głowicy to się wielu przyznaje.kozzi pisze:To może ja coś napiszę bo jeżdze teraz na tej głowicy Wow-qa
I nigdy się nie dowieszkozzi pisze: Glowica jest dość powaznie obrobiona. Zrobione jest: obrobka portow w glowicy - zniwelowane sa wszystkie ostre krawedzie, port jest gladki i rowny, nie ma zalaman i ostrych katow, przekroj jest maksymalnie zblizony do okregu, zawory sa obrobione tak aby ksztalt grzybka przypominal litere T a nie tak jak jest normalnie Y, prowadnice zaworow sa przyciete i wyszlifowane tak aby nie ograniczaly przeplywu w porcie + pod walek (Schrick 280st.) glowica zostala splanowana i stopien sprezania obecnie to 11.5:1 - to jest wszystko o czym powiedział mi Wow, może jest coś więcej o czym nie wiem
A co do nowego użytkownika to cóż - tak to już w Polsce jest, się młody podpali bo koledzy opowiadali w szkole co to oni ze swoimi furami nie zrobili. A jak przychodzi do płacenia to
Za taką kasę to on sobie woli swapa zrobić bo mechanik mu powiedział że silnik od 2,0 Kadeta to mu w jeden dzień zrobi. Powodzenia.
P.S. U mnie po konwersji na MPI, wałku Schricka, dolocie K&N i wydechu Lexmaula wydało na 96 chyba koni. Wow poszedł dalej (jak zwykle:) i jemu z elektronika, obróbką głowicy itd dało 110.
Więc uważam że silniczek jak każde N/A (no prawie) potencjał ma ale tuning kosztuje niezłą kasę.
Co do wałków to polecam również użytkownika "prosiaq" na sr.pl. Ma dojście do CatCams'a.
Pozdrawiam
[/quote]
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny)
CTM#119
CTM#119
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Tak ja też juz nie mogę przepraszam, ale rozbawił mnie do łez!markos pisze:BUAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!guluwroc pisze:1500 to duza.....
sory,........
he he mozliwe, ale to ja ją teraz użytkujeJedrus pisze:Heheheh do tej głowicy to się wielu przyznaje.kozzi pisze:To może.....
Pewnie masz rację ,ale jest mi to niepotrzebneJedrus pisze:I nigdy się nie dowieszkozzi pisze: Glowica jest...........
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
-
- Nowy
- Posty: 438
- Rejestracja: 12 cze 2004, o 13:44
- Lokalizacja: Łodz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Niemosisz sie tak denerwowac co do przerobek to robi sie dokładnie to samo co w innych samochodach..PLANOWANKO głowicy,sciecie wszystkich nierownosci(kamienie szlifierskie,wiertara i wałek gietki) w kanałach dolotowych i wylotowych,polerka(rozne papierki scierne i szoryjesz przez 2 tygodnie w zaciszu garazu przy browarku ,potem pasta np G3 i gotowe)... skrocenie prowadnic zaworowych(ALE TYLKO W KANAŁACH SSACYCH!! w wydechowych sie nei robi bo na zawur działaja duze temperatury i poprostu grzybek moze odpasc),spasowanie kolektora wydechowego z głowica(a najlepiej kolektor rurowy 4-2-1 lub 4-1... wywalic katalizator... sierodkowy tłumik zostaje a na koncowy tez zapitolic przelotowy Ultera,Remusa albo cus (byle nie KM),z tego cos ie dowiedziałem tu na forum to zwiekszenie cisnienia paliwa(poprzez zastosowanie wydajniejszej pompy) tez sie przydaje... WAŁEK?? popatrz na czasy otwarcia zaworow w innych modelach opla moze cos sie dopasuje tanszym kosztem...aaa mozna zastosowac jeszcze wieksze zawory... z tego co sobie przypominam to bodajze ktos zapakował zawory od Ibizy... co do SWAPA na 2,0 to wierze ze mozna kupic silnik z osprzetem za 1500zł bo sam znalazłem za 1300zł... lecz samo załozenie to nei takie HOP SIUP!! jak zamiezac skrucic pułosie?? wycentrowac itp?? dorobienie samych łap to sporo roboty...wypoziomowanie silnika ... sporo pracy... gotowe zestawy adaptacyjne to koszt około 3000zł bodajze BASISTA moze taki załatwic... zreszta niebede sie tu wymondrzał bo jesli masz troche pojecia to sam to dobrze wiesz... POZDRO
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
nie no chlopaki troche powagi, kolega widac, ze wie o czym mowi
no wiec.. moj mily kolego, nie nasmiewam sie, ale smiac mi sie chce jak pojawiasz sie znikad i jedziesz maxymalnie, ze wsadzisz sobie c20xe za 1500pln (razem z kosztami silnika i skrzyni, tak?). ok, prosze bardzo. w takim razie JAKIEKOLWIEK dlubanie twojego 14se jest.. hmm.. jakby to powiedziec.. KOMPLETNIE BEZ SENSU!
thomas, czytaj uwazniej troche.. basista nic nie "zalatwia", tylko sam to robi u siebie w garazu
no wiec.. moj mily kolego, nie nasmiewam sie, ale smiac mi sie chce jak pojawiasz sie znikad i jedziesz maxymalnie, ze wsadzisz sobie c20xe za 1500pln (razem z kosztami silnika i skrzyni, tak?). ok, prosze bardzo. w takim razie JAKIEKOLWIEK dlubanie twojego 14se jest.. hmm.. jakby to powiedziec.. KOMPLETNIE BEZ SENSU!
thomas, czytaj uwazniej troche.. basista nic nie "zalatwia", tylko sam to robi u siebie w garazu
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
!MARKOS ać to jest przeciez PROFESJONALISTA w każdym calu!markos pisze:nie no chlopaki troche powagi, kolega widac, ze wie o czym mowi
no wiec.. moj mily kolego, nie nasmiewam sie, ale smiac mi sie chce jak pojawiasz sie znikad i jedziesz maxymalnie, ze wsadzisz sobie c20xe za 1500pln (razem z kosztami silnika i skrzyni, tak?). ok, prosze bardzo. w takim razie JAKIEKOLWIEK dlubanie twojego 14se jest.. hmm.. jakby to powiedziec.. KOMPLETNIE BEZ SENSU!
Ostatnio zmieniony 30 lis 2004, o 20:58 przez kozzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jak będziesz chciał dawać wałek do przerobienia świątkowi to mogę dać ci swój i ten wyślesz, a mi potem odsprzedasz swój oryginalny. jakby coś to jestem co weekend we wrocku (pogadać wymienić zdania).guluwroc pisze:...wiec ta głowica tez sie zajme tylko wałek!Chyba jeśli już cos to światkowi dam zarobic bo to auto długo u mnie nie bedzie:)Auto przejsciowe a nie lubie zbytnio jak wszyscy mnie wyprzedaja a tym ...
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
ale wiesz, tak czytam czytam i jakos kluje mnie te tysiac piecset tysiecy w oko.. to strasznie duzo kasy :0guluwroc pisze:...1500 tys...
a jesli naprawde wiesz o co w tym wszystkim chodzi, a czesciowo napewno wiesz, to myslelismy, ze wiesz tez ile kosztuje markowy walek rozrzadu pomylilismy sie i stad nieporozumienie. to samo w kwestii wsadzenia c20xe. napisales, ze mozesz to wlozyc za 1500, wiec tez sie rozpedziles, a my nie zrozumielismy peace!
poprostu wczesniejsze twoje pytania zabrzmialy troche tak, jakbys COS wiedzial, i mialk zamiar zabrac sie za COS, ale tak nie do konca zdajac sobie sprawe w co sie pakujesz i jak to zrobic