Kilka pytan odnosnie c14nz
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
- BaotianeQ
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 13 wrz 2009, o 01:24
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Kilka pytan odnosnie c14nz
Siema mam takie pytanie bo chce zacząć dłubać troszke w moim c14nz i szukając rożnych rzeczy na allegro znalazłem cały kompletny kolektor z z16se będzie on pasował do mojego c14nz? I jaki byście polecali wałek rozrządu do c14nz?
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Kilka pytan odnosnie c14nz
Kolektora od mpi nie da się spiąć z głowicą od monowtrysku (wyjątkiem jest głowica od c16lz ale nie zawracaj sobie nim głowy). Ten kolektor od z16se ma przepustnicę elektroniczną więc potrzebowałbyś i kompa sterującego a co za tym idzie całej kupy części od tego silnika (innymi słowy też odpuść). Chcąc dać kolektor od mpi musisz mieć i taką głowicę ale do 1.4 nie ma sensu dawać od 1.6 bo obniżysz stopień sprężania. Jeśli już to pomyśl o wymianie bloku na 1.6, wtedy to będzie miało sens. Jeśli nie to szukaj gratów od c14se (co konkretnie potrzeba szukaj na forum bo trochę tematów tego typu już było).
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Kilka pytan odnosnie c14nz
To zależy od tego co chcesz zrobić bo jeśli zostaje aparat z c14nz to ograniczeniem jest napęd palca rozdzielacza i odpadają wszystkie wałki spod DISa (np. c16se) - dla mocy za najlepszy uchodzi ten z 13s i taki powinien pasować. Dla momentu dobry by był od c16nz ale z nim też może być kłopot (podobno da się go zamontować ale musiałbyś szukać). Jeśli byś przeszedł na mpi to wybierając sterowanie z c14se lub c16se znika problem napędu aparatu i jakikolwiek można dać a najlepszy będzie c16se do mocy (przy wyższych obrotach) a dla momentu (lepsza dynamika na niskich i średnich obrotach) to c16nz.
- max1975
- Nowy
- Posty: 367
- Rejestracja: 17 sie 2009, o 18:00
- Imię: Max :)
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Kilka pytan odnosnie c14nz
witam i ja posiadam legendarną, nie zniszczalną jednostkę C14NZ i tu się zaczyna problem cokolwiek dopasować z innego modelu graniczy z cudem. Winien wszystkiemu jest stary typ zapłonu, na rozdzielaczu. Próbowałem ugryźć to z różnych stron ale tylko dwa sensowne rozwiązania przychodzą do głowy:
- jeżeli interesuje cie dużo większa moc, swap na inny model. C16SE lub C20XE(duże koszta)
- jeżeli zadowolisz się nie wielkim przyrostem mocy ale dającym się odczuć, poprawki głowicy i wydechu.(koszta w granicach rozsądku)
- jeżeli interesuje cie dużo większa moc, swap na inny model. C16SE lub C20XE(duże koszta)
- jeżeli zadowolisz się nie wielkim przyrostem mocy ale dającym się odczuć, poprawki głowicy i wydechu.(koszta w granicach rozsądku)
Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
- szczygielek
- Świeżak
- Posty: 45
- Rejestracja: 3 wrz 2009, o 22:26
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Kilka pytan odnosnie c14nz
BaotianeQ pisze:Ok wielkie dzięki za odpowiedz. A co do walka jaki byście polecali ?
Witaj.
Proponuje również niezniszczalna jednostkę tupu C20ne.
Poddaje sie chyba każdemu tuningowi.
mało awaryjny i śmiesznie tani w naprawie.
ze swapem nie ma większego problemu a remont kosztuje śmieszne pieniądze.
Bez kolizyjny rozrząd,chodzi na gazie lepiej niz polonez,cena zakupu śmieszna.
Jak czegos szukasz to jedziesz na pierwszy lepszy szrot i wydłubujesz z omegi czy innego opla co potrzebujesz.
I na pewno jak sam zauważyłeś szukając po allegro jest do tego troszke części do tuningu.
miałem juz 4szt xe i chyba z każdym jakis problem....poczynając na czujnikach kończąc na nagminnie spującym sie osprzęcie silnika.pozdrawiam
W planach....
CB c20ne supercharger
110KW +++
Na chwilę obecną c20ne + sterowanie c12nz
Nie znam się na diwajsach typu:
żarówki,lampki,breloczki,uchwyciki,pierdołki,guziczki i takie tam....najlepsze rozwiązanie to sprawdzone rozwiązanie
CB c20ne supercharger
110KW +++
Na chwilę obecną c20ne + sterowanie c12nz
Nie znam się na diwajsach typu:
żarówki,lampki,breloczki,uchwyciki,pierdołki,guziczki i takie tam....najlepsze rozwiązanie to sprawdzone rozwiązanie