

natcomp712 pisze:Na razie sprawa silnika musi trochę odejść na dalszy plan gdyż trzeba będzie porobić kilka rzeczy przy cc![]()
Na pierwszy ogień pójdzie zawieszenie bilstein b14zbliża się wiosna a mam tylko jakieś nędzne stalówki więc jakieś ładne 17 trzeba będzie zainwestować, co do silnika chciałem zrobić wydech bo już trochę pordzewiały
z nierdzewki pytałem to koszt kolektora to 1800zł plus 2300 reszta. kwestia jest taka czy jak zlikwiduje oryginalny katalizator trzeba będzie dokupić chyba jakiś inny czy da się obejść drugą sondę ?
Korby dobra rzecz tłoki wytrzymają seryjne jeśli ktoś dobrze to wystroi, zacznij od chłodnicy oleju bo przy podnoszeniu mocy jest potrzeba żeby zbić temperaturę oleju no i dobry olej zalać, ja polecam to co ja wlewam i ma same dobre opinie na ten temat silnik otwierałem i jest bez nagaru po tym olejunatcomp712 pisze:Tak to mój motorPlanowałem tak do okolo 7200 max bo chyba hydraulika więcej nie wytzrzyma. Znalazłem kute korbowody ale nie ma nigdzie tłokòw a chciałbym jednak troche wzmocnić silnik. W szafie juz czeka nowe zawieszenie i chce kompletować graty i w lipcu bede miał troche wolnego i ruszyć z pracami
...i dlatego właśnie wpadłeś na pomysł wywalenia na Corsę C 20 tysięcy złotych. Aha.natcomp712 pisze:Nie jestem wcale bogaty
Grzebanie w wolnossaku totalnie bezsensu. Kupa siana a przyrost niewielki. Puste konie mechanicznea momentu brak.!markos pisze:...i dlatego właśnie wpadłeś na pomysł wywalenia na Corsę C 20 tysięcy złotych. Aha.natcomp712 pisze:Nie jestem wcale bogaty
Jak chcesz czerpać z życia satysfakcję i KONIECZNIE musisz to robić przy użyciu tego samochodu, to wymień ten silnik na doładowany, a nie ładuj góry siana w te parę koni, dzięki którym będziesz tylko odrobinę szybszy. Ja jednak przy takim dużym docelowym budżecie sugeruję wymianę auta na inne, najlepiej takie, przy którym już ktoś coś grzebał i jest szybsze niż seryjne. Satysfakcja gwarantowana