Układ sprawdzałem w aucie ze standardowym zapłonem (Fiat 125p) i działa.
Podłączenie obrotomierza
-
Bronek_84
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Podłączenie obrotomierza
Kupiłem sobie w sklepie elektronicznym zestaw do samodzielnego montażu: "J88 obrotomierz samochodowy" (12 diodowa linijka led) złożyłem go tak jak należy i nie wiem jak to się dzieje że się nic nie dzieje
. Jak wiadomo w silniku C14NZ cewka zapłonowa ma dwa kabeliki: czarny (a właćciwie to 2 czarne złączone w 1) i zielony. Po włączeniu zapłonu na tym czarnym pojawia się 12V na zielonym nic . Więc zasugerowałem się, że zielony jest od przerywania masy do cewki (coś podobnie jak w zapłonie z zwykłym przerywaczem na platynce) . Mój zestaw jest "niby" przeznaczony do instalacji z zwykłym przerywaczem, ale chyba też powinien działać
Coś tam zaczyna pokazywać ale tylko gdy silnik co tylko zapali i jak już wejdzie na jałowe to przestaje pokazywać 
Układ sprawdzałem w aucie ze standardowym zapłonem (Fiat 125p) i działa.
Układ sprawdzałem w aucie ze standardowym zapłonem (Fiat 125p) i działa.
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 
-
qomo
- Post Mistrz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a wiesz co to archiwum? ile razy mozna pisac za KAZDA corsa a i b i c(oprocz combo) ma przy kostce od zegarow zielony kablek do krego sie podlacza obrotomierz...nawet jesli nie masz obrotmierza. porostu tka sie produkuje auta taniej jest przygotowac wizake na wiecej niz produkowac wersje bogatsza i ubozsza....Bronek_84 pisze:W jakiem sensie przy zegarach? Nie mam przecież obrotomierza bo mam deskę bez. Jakim cudem miałby się tam znaleść ten kabelek i co to może dać jeśli podłączę właśnie tam?
corsa A & Audi S3

-
Bronek_84
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Ano tu masz rację, sorry nie pomyślałemqomo pisze:a wiesz co to archiwum? ile razy mozna pisac za KAZDA corsa a i b i c(oprocz combo) ma przy kostce od zegarow zielony kablek do krego sie podlacza obrotomierz...nawet jesli nie masz obrotmierza. porostu tka sie produkuje auta taniej jest przygotowac wizake na wiecej niz produkowac wersje bogatsza i ubozsza....Bronek_84 pisze:W jakiem sensie przy zegarach? Nie mam przecież obrotomierza bo mam deskę bez. Jakim cudem miałby się tam znaleść ten kabelek i co to może dać jeśli podłączę właśnie tam?
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 
-
Bronek_84
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Popatrzyłem do schematów elektrycznych i wydaje mi się, że ten zielony kabelek co ma być podobno pod deską wychodzi nie od cewki lecz zdaje się, że od komputera/sterownika, czyli coś to może pomóc. Jutro rano rozbieram deskę, jak tegozielonego kabelka tam nie będzie to 
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 
-
qomo
- Post Mistrz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
musi byc!! i nie ma bata!!Bronek_84 pisze:Popatrzyłem do schematów elektrycznych i wydaje mi się, że ten zielony kabelek co ma być podobno pod deską wychodzi nie od cewki lecz zdaje się, że od komputera/sterownika, czyli coś to może pomóc. Jutro rano rozbieram deskę, jak tegozielonego kabelka tam nie będzie to
corsa A & Audi S3

- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak on biegnie do kompa. kiedyś zrobiłem opis do tego i jest na stonceBronek_84 pisze:Popatrzyłem do schematów elektrycznych i wydaje mi się, że ten zielony kabelek co ma być podobno pod deską wychodzi nie od cewki lecz zdaje się, że od komputera/sterownika, czyli coś to może pomóc. Jutro rano rozbieram deskę, jak tegozielonego kabelka tam nie będzie to
-
Bronek_84
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Po długich poszukiwaniach i niepewnościach znalazłem to czego szukałem: http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.p ... brotomierz
Ps Wielkie dzięki Adam. Jeżeli znajdę dzisiaj czas to postaram się to podłączyć.
Ps Wielkie dzięki Adam. Jeżeli znajdę dzisiaj czas to postaram się to podłączyć.
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
to pogratulowaćarts pisze:zeby nie zaczynac nowego topicu, nabylem dzisaj szafe od corsy z obrotkiem, wszystko ladnie pieknie po za tym ze .. wedlug wskazan obrotomierza moj x10xe kreci sie na oko do 9000 :0 :0 :0o co biega???? tylko nie pisac ze to Honda ...
4-cyl. 1000/4=250 * 4cyl=1000 , 2000 , 3000 , 4000 , 5000 , 6000
3-cyl. 1000/3=333 * 4cyl=1333 , 2666 , 4000 , 5333 , 6666 , 8000 możliwe że takie wskazania masz, a na przyszłość będzie jak znalazł
możesz przeskalować cyferblacik i będzie ok
-
REN
- Weteran
- Posty: 1597
- Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
moj znajomy zrobil sobie tarcze do 320km/h i robil ludzi w jajo wlacznie z ekipa telewizyjna z tvn turbo bodajrzearts pisze:hmm to pozostaje mi tylko wprawianie w oslupienie pasazerow![]()
![]()
a w przyszlosci jego wskazania powinny wrucic do prawidlowych wartosci na 4 cylinderkach dzieki za wyczerpujaca odpowiedz Adam
c20mboT
-
Bronek_84
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Obrotek z kredensa :0 ? chyba niezbyt ładnie się komponujeThomasTsT pisze:Dzis naszczescie znalazłem ten zielony kabelek... rozebrałem cała deske rozdzielcza ale zrobiłem:D... juz działa sliczny obrotomiez LUMELA z fiata 125p:D
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 
-
ThomasTsT
- Nowy
- Posty: 438
- Rejestracja: 12 cze 2004, o 13:44
- Lokalizacja: Łodz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
WYGLADA SUPER!! w miejscu seryjnego zegarka
koło nawiewow powietrza... wyglada jak orginał:) ... M&M widział i tez mu sie podobało... ja kabelek tez miałem nowy poprowadzic bo sie wqzałem ze znalezieniem orginalnego.... ale naszcescie dojzałem go w kostce wpinajacej do zegarow
i zaoszczedziło mi to pracy...
-
Bronek_84
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Acha bo ty mówisz o "A" a ja myślałem że o "B"ThomasTsT pisze:WYGLADA SUPER!! w miejscu seryjnego zegarkakoło nawiewow powietrza... wyglada jak orginał:) ... M&M widział i tez mu sie podobało... ja kabelek tez miałem nowy poprowadzic bo sie wqzałem ze znalezieniem orginalnego.... ale naszcescie dojzałem go w kostce wpinajacej do zegarow
i zaoszczedziło mi to pracy...
A kabelek prowadziłem nowy bo mi się deski nie chciało rozbierać
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 
-
Bronek_84
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
To w zimie na jałowych i ssaniu to ci z 3k pokażesir_Dave pisze:qomo pisze:ostatni jezdzilem corsa 1.0 i szlo do 6 tys chybaMoj x10xe na benzynie odcina przy 6500-6700 ( roznica stad ze zmienialem tarcze i moglem sie lekko trachnac przy nakladaniu wskazowkiUcho pisze:btw mój na gazie kreci sie do 7 tys i nie ma odciecia)
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 
