


Układ sprawdzałem w aucie ze standardowym zapłonem (Fiat 125p) i działa.
a wiesz co to archiwum? ile razy mozna pisac za KAZDA corsa a i b i c(oprocz combo) ma przy kostce od zegarow zielony kablek do krego sie podlacza obrotomierz...nawet jesli nie masz obrotmierza. porostu tka sie produkuje auta taniej jest przygotowac wizake na wiecej niz produkowac wersje bogatsza i ubozsza....Bronek_84 pisze:W jakiem sensie przy zegarach? Nie mam przecież obrotomierza bo mam deskę bez. Jakim cudem miałby się tam znaleść ten kabelek i co to może dać jeśli podłączę właśnie tam?
Ano tu masz rację, sorry nie pomyślałemqomo pisze:a wiesz co to archiwum? ile razy mozna pisac za KAZDA corsa a i b i c(oprocz combo) ma przy kostce od zegarow zielony kablek do krego sie podlacza obrotomierz...nawet jesli nie masz obrotmierza. porostu tka sie produkuje auta taniej jest przygotowac wizake na wiecej niz produkowac wersje bogatsza i ubozsza....Bronek_84 pisze:W jakiem sensie przy zegarach? Nie mam przecież obrotomierza bo mam deskę bez. Jakim cudem miałby się tam znaleść ten kabelek i co to może dać jeśli podłączę właśnie tam?
musi byc!! i nie ma bata!!Bronek_84 pisze:Popatrzyłem do schematów elektrycznych i wydaje mi się, że ten zielony kabelek co ma być podobno pod deską wychodzi nie od cewki lecz zdaje się, że od komputera/sterownika, czyli coś to może pomóc. Jutro rano rozbieram deskę, jak tegozielonego kabelka tam nie będzie to
tak on biegnie do kompa. kiedyś zrobiłem opis do tego i jest na stonceBronek_84 pisze:Popatrzyłem do schematów elektrycznych i wydaje mi się, że ten zielony kabelek co ma być podobno pod deską wychodzi nie od cewki lecz zdaje się, że od komputera/sterownika, czyli coś to może pomóc. Jutro rano rozbieram deskę, jak tegozielonego kabelka tam nie będzie to
to pogratulowaćarts pisze:zeby nie zaczynac nowego topicu, nabylem dzisaj szafe od corsy z obrotkiem, wszystko ladnie pieknie po za tym ze .. wedlug wskazan obrotomierza moj x10xe kreci sie na oko do 9000 :0 :0 :0o co biega???? tylko nie pisac ze to Honda ...
moj znajomy zrobil sobie tarcze do 320km/h i robil ludzi w jajo wlacznie z ekipa telewizyjna z tvn turbo bodajrzearts pisze:hmm to pozostaje mi tylko wprawianie w oslupienie pasazerow![]()
![]()
a w przyszlosci jego wskazania powinny wrucic do prawidlowych wartosci na 4 cylinderkach dzieki za wyczerpujaca odpowiedz Adam
Obrotek z kredensa :0 ? chyba niezbyt ładnie się komponujeThomasTsT pisze:Dzis naszczescie znalazłem ten zielony kabelek... rozebrałem cała deske rozdzielcza ale zrobiłem:D... juz działa sliczny obrotomiez LUMELA z fiata 125p:D
Acha bo ty mówisz o "A" a ja myślałem że o "B"ThomasTsT pisze:WYGLADA SUPER!! w miejscu seryjnego zegarkakoło nawiewow powietrza... wyglada jak orginał:) ... M&M widział i tez mu sie podobało... ja kabelek tez miałem nowy poprowadzic bo sie wqzałem ze znalezieniem orginalnego.... ale naszcescie dojzałem go w kostce wpinajacej do zegarow
i zaoszczedziło mi to pracy...
To w zimie na jałowych i ssaniu to ci z 3k pokażesir_Dave pisze:qomo pisze:ostatni jezdzilem corsa 1.0 i szlo do 6 tys chybaMoj x10xe na benzynie odcina przy 6500-6700 ( roznica stad ze zmienialem tarcze i moglem sie lekko trachnac przy nakladaniu wskazowkiUcho pisze:btw mój na gazie kreci sie do 7 tys i nie ma odciecia)