ThomasTsT pisze: ... ja lubie grzebac samemu bo wiem co mam... co do mojej FIRMY TUNINGOWEJ to za duzo zes sie nie pomylił... bo juz pare autek w swoim zyciu przerobiłem... (mimo ze w wiekszosci było to zaledwie maluchy to nieznaczy ze niejestem w stanie przerabiac innych aut )
Tiaaa. Tyż byłem taki mądry po szkole (notabene Technikum Samochodowe). Niestety obecny stopień elektorniazacji auta powoduje że niewiele zrobisz przy nim sam (pomijam oczywiście czynności obsługowe typu wymiana klocków, filtró, olejów etc)
Natomiast jeśli masz na myśli tuning mechaniczny to życzę wszystkiego naj..... z pilnikiem bądź bardziej zaawansowanym zestawem narzędzi w garażu.
TomastTST pisze:
co do obliczania kolektorow to tak dla wyjasnienia MAM TO W SZKOLE i własnie sie tego ucze...(technikum samochodowe)... co do robienia klatek i spawania to od podstaw w zaciszu garazu zbudowałem gokarda...
Ponieważ temat zaczął się od wałka to zapytam czy po teoretycznych wyliczeniach w szkółce, wykonasz wałek w garażu ?? Zrobisz napawanie a potem wykonasz krzywki wedlug własnych wyliczeń. Stary ochłoń i zejdź na ziemię.
Kiedyś wymieniony w pierwszym poście "tuner" zwany Świątkiem zapytany przez naszego klienta (obruszonego wysoką ceną wałków Schricka do Omegi B MV6) zapytał się ile wałków klient sobie życzy żeby mu dorobić? A tak w ogóle to ta Omega jest jeszcze na gażniku czy już na wtrysku?
Więc skończmy rozmowę na temat domorosłych tunerów bo mi się ......
[/quote]