Heble 256 mm ...
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no moje tarcze tez juz czekaja, na polce, musze tylko zaciski kupic i klocki, pochwal sie jak dziala
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
-
- Nowy
- Posty: 286
- Rejestracja: 6 paź 2005, o 22:35
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Kuba ,ja Cie podziwiam za zapal do roboty w takich warunkach... masakra w takim sniegu ;(...
A pozatym to napisz jakie sa twoje odczucia po hamowaniu
A pozatym to napisz jakie sa twoje odczucia po hamowaniu
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A to ja juz wiem dlaczego tak wszystko demontujesz z uporem maniaka ze swojej fury - zeby sie nie bylo do czego przyczepic A poza tym ... fakju!markos pisze:noo, to mamy pierwszy i jak do tej pory jedyny ladny i fajny element yaqbowej corsy
Co do wrazen ... Panowie ... ja nie wiem jak w Waszych rejonach, ale u mnie dzisiaj (czyli w dniu wymiany) to moge Wam co najwyzej opisac wrazenia z poslizgow na sniegu . Pomijam juz nawet fakt, ze 1-szego dnia raczej ciezko powiedziec cos naprawde
Co do roboty ... dzisiaj mialem urlop, a na wtorek za tydzien przypada mi ostatni dzien waznosci przegladu. Poniewaz na 300% nie przeszedl bym go ze starymi heblami to mnie przypililo . Nie pokaze Wam jak wygladaly moje stare tarcze - powiem tylko tyle, ze dosc mocno zjechalem juz z ich gruboscia ponizej minimum
CTM #204
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a duzo wiekszy masz skok pedala?
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Też tego nie odczułem ale markos jak zawsze stwierdzi pewnie, że pedał musi wpaść głębiejYAQB pisze:Jak na moje 1-sze odczucia moment, w ktorym hamulec "bierze" od chwili nacisniecia pedalu wogole sie nie zmienil w stosunku do poprzedniej konfiguracji.radzio_gsi pisze:a duzo wiekszy masz skok pedala?
Może znów corsa...
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
nie wiem jak z dupy hamulce ma seryjnie corsa a (domyslam sie, ze duzo bardziej z dupy niz b), ale wiem, ze w b efekt jest taki, ze owszem, bycmoze zaczyna lapac w tym samym momencie, ale ma duzo glebszy skok, bo wymusza to wieksza objetosc wypelniana przez plyn - myslcie troche..
oraz hamulce zaczynaja pracowac wlasciwie dopiero od momentu, kiedy z klockow zetrze sie ta warstwa nacieta po skosie, bo dopiero wtedy cala powierzchnia klocka pracuje.
oraz hamulce zaczynaja pracowac wlasciwie dopiero od momentu, kiedy z klockow zetrze sie ta warstwa nacieta po skosie, bo dopiero wtedy cala powierzchnia klocka pracuje.
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
CA z niewentylowanymi tarczami hamuje gorzej niz rowerek Reksio .. wiem, bo jezdzilem 3 lata prawie.
Jesli chodzi zas o 256/24 to ja wyrazilem tylko opinie, ze zaczyna lapac w tym samym momencie, NATOMIAST nie bylo jeszcze okazji (chociazby ze wzgledu na wstepne docieranie elementow i panujace warunki atmosferyczne) sprawdzic jaki ma skok do momentu zablokowania.
Jestem przekonany, ze przy "depnieciu" pedal wpadnie glebiej, bo pojemnosc komory tloczka, jest wieksza (ogolnie zacisk pod 256/24 jest o wiele wiekszy niz 236/20 - wiem bo macalem wczoraj ). Dlatego sie wcale nie dziwie, ze na 236/20 da sie zalozyc felge 13" a na 256/24 nie kazda 14" wejdzie.
Tak wiec co do roznicy w skoku pedalu juz w momencie hamowania wypowiem sie jak to zweryfikuje.
Jesli chodzi zas o 256/24 to ja wyrazilem tylko opinie, ze zaczyna lapac w tym samym momencie, NATOMIAST nie bylo jeszcze okazji (chociazby ze wzgledu na wstepne docieranie elementow i panujace warunki atmosferyczne) sprawdzic jaki ma skok do momentu zablokowania.
Jestem przekonany, ze przy "depnieciu" pedal wpadnie glebiej, bo pojemnosc komory tloczka, jest wieksza (ogolnie zacisk pod 256/24 jest o wiele wiekszy niz 236/20 - wiem bo macalem wczoraj ). Dlatego sie wcale nie dziwie, ze na 236/20 da sie zalozyc felge 13" a na 256/24 nie kazda 14" wejdzie.
Tak wiec co do roznicy w skoku pedalu juz w momencie hamowania wypowiem sie jak to zweryfikuje.
CTM #204
- Sznaps
- Nowy
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:28
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
u mnie przy 256 x 24 nie było skoku większego, zaczynało łapać przy lekkim naciśnięciu i dalej elegancko. Miałem problemy z wyczuciem płynności hamulca bo od pewnego momentu nacisku samochód wręcz stawał dęba ale poza tym skok moim zdaniem nie był większy niż przy seryknych hebelkach.
No bubbles no beer
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja sie jeszcze nie wypowiadalem tak naprawde, bo jeszcze nie bylo okazji sprawdzic (najpierw byl snieg, a teraz jest dupa z samochodem )kristo pisze:Wszyscy piszą że 256 hamuje jak żyleta, a ja nie odczułem znaczej poprawy- za to pedał jest bardziej miękki i wydłużył się jego skok- kurde co jest??
CTM #204
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tez, interesuje mnie motyw ze zmiana pompy, ewentualnie ze zmiana pompy i wywaleniem serwa
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Odkopuję trupa. Mam pytanie, bo też rozważam montaż 256x24mm.
Czy na zestaw 256x24 wejdą mi takie felgi
To jest 14", ale słyszałem, że nie wszystko co ma 14" wchodzi na 256...
EDIT: Te felgi mają 5.5" szerokości. Zapnie się na nich opona 185mm ?
Czy na zestaw 256x24 wejdą mi takie felgi
To jest 14", ale słyszałem, że nie wszystko co ma 14" wchodzi na 256...
EDIT: Te felgi mają 5.5" szerokości. Zapnie się na nich opona 185mm ?
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- LETIS
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 24 cze 2007, o 13:45
- Lokalizacja: Radwanice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
witajcie.
ja z pytankiem.
z racji tego iż zmieniam hamulce na coś normalnego(256mm) mam pytanie. co sądzicie o tym płynie http://moto.allegro.pl/item224107010_sp ... 00_ml.html
wiem ze motul to dobra firma ale zastanawia mnie jedna rzecz :
"Należy uniknąć mieszania z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach. Nie należy mieszać w z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM). " chodzi o to że nie wiem co mam teraz zalane i jak ten płyn zachowa się z pozostałością tego co mam teraz w układzie.... poradźcie coś.
ja z pytankiem.
z racji tego iż zmieniam hamulce na coś normalnego(256mm) mam pytanie. co sądzicie o tym płynie http://moto.allegro.pl/item224107010_sp ... 00_ml.html
wiem ze motul to dobra firma ale zastanawia mnie jedna rzecz :
"Należy uniknąć mieszania z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach. Nie należy mieszać w z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM). " chodzi o to że nie wiem co mam teraz zalane i jak ten płyn zachowa się z pozostałością tego co mam teraz w układzie.... poradźcie coś.
C14SE