Powiem tak, trzeba by speca i ewentualnie pomierzyć budę przed i po liftową, może jest różnica w mocowaniu wahacza. Różnica jest przecież w mocowaniu stabilizatora do wahacza, to może jest też różnica w roztawie śrub mocujących go do budy. Nie wiem tego, trzeba by dwie budy wziąść na kanał i pomierzyć.
Rozpórka górna mnie również wadzi o przegrodę a także o zbiorniczek płynu chłodzącego. Trochę starałem się to usprawnić ale nie do końca. Przy swapie pewnie to poprawię. W tej chwili włożone są w miejscach wadzenia sztywne bąbki. Rozpórka daje tylko znać przy ruszaniu kiedy to dochodzi do jakiś tam drgań które są słyszalne, potem w czasie jazdy wogóle się nie wie że ona jest.
Co do oceny sztywności teraz to trudno powiedzieć, bo założyłem od razu zimówki więc odczucia nie są porównywalne do tego co się przyzwyczaiłem na letnich gumach. Jednak sztywność jest większa
Muszę jeszcze na kanał wjechać i sprawdzić bo przy mocnym hamowaniu lub przy nagłym ostrym skręcie czasem słyszalny jest mały trzask tak jak by rozpórka pracowała na śrubach. Nie dziwi mnie to, że ona pracuje, dziwi mnie ten trzask który nie powinien mieć miejsca bo mocno ją dokręciłem. Może macie jakieś doświadczenia w tej sprawie
![znak zapytania :)5](./images/smilies/icon5.gif)