a co masz zrobic? zmienic samochod na jakis nowoczesniejszy, taki, zeby przy niewielkiej zmianie srednicy tloczka pompa hamulcowa jeszcze cos pompowala

A to ja juz wiem dlaczego tak wszystko demontujesz z uporem maniaka ze swojej fury - zeby sie nie bylo do czego przyczepic!markos pisze:noo, to mamy pierwszy i jak do tej pory jedyny ladny i fajny element yaqbowej corsy![]()
![]()
Też tego nie odczułem ale markos jak zawsze stwierdzi pewnie, że pedał musi wpaść głębiejYAQB pisze:Jak na moje 1-sze odczucia moment, w ktorym hamulec "bierze" od chwili nacisniecia pedalu wogole sie nie zmienil w stosunku do poprzedniej konfiguracji.radzio_gsi pisze:a duzo wiekszy masz skok pedala?
Ja sie jeszcze nie wypowiadalem tak naprawde, bo jeszcze nie bylo okazji sprawdzic (najpierw byl snieg, a teraz jest dupa z samochodemkristo pisze:Wszyscy piszą że 256 hamuje jak żyleta, a ja nie odczułem znaczej poprawy- za to pedał jest bardziej miękki i wydłużył się jego skok- kurde co jest??