Chciałem tutaj opisać swój projekt Corsy B 2.5 V6
A więc Corsa była chyba z najsłabszej wersji silnikowej czyli 1.0 12V szalone 3R
Modyfikacje zacząłem od założenia gwintu FK, tarcz hamulcowych EBC 256mm oraz zacisków hamulcowych z Calibry
Do tego przyszły felgi RH CUP 14" 8j
Po tych podyfikacjach Corsa prezentowała się tak
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/landing/607/jn.jpg)
![Obrazek](http://img59.imageshack.us/img59/3882/uqku.jpg)
Następnym krokiem było wyciągnięcie X10XE
Po Wyciągnięciu czas przyszedł na dokładne mycie komory silnika
Jak już wspomniałem wczesniej padło na C25XE
![Obrazek](http://img827.imageshack.us/img827/4459/cn6h.jpg)
Oczywiście też go dopadło mycie:D
W czasie gdy silnik wkładałem piasty z Calibry poszły do przetoczenia pod łożysko z Corsy
![Obrazek](http://img138.imageshack.us/img138/4655/uop6.jpg)
Z wsadzeniem silnika nie było większych problemów:)
![Obrazek](http://img7.imageshack.us/img7/3604/dgcp.jpg)
![Obrazek](http://img829.imageshack.us/img829/3129/wnbw.jpg)
Półosie spasowały bez problemów
Pierwsze odpalenie:
Wydech to w sumie przerobiony przelot pod dwa tłumiki środkowy i końcowy z racji tego że nie lubie głośnego auta
Brzmi tak:)
Corsa już wyjechała
Do poprawienia zostały tak zwane pierdoły;)
czyli Podłączenie obrotomierza ale nie wiem czy ten z 3 cyl bedzie sie dobrze sprawował przy Vce
No i muszę zmienić prędkościomierz na taki na linke bo niestety w Corsie był na impulsator
Zegary bedą z TIGRY:)
Kolejną rzeczą którą musze zrobić to podłączenie kontrolki CHECK ENGINE i pociągnąć kabelek z instalacjji Vki pod złącze diagnostyczne co by było jak oryginał:)
A w planach być może taka felga
![Obrazek](http://i271.photobucket.com/albums/jj160/jaysc20xe/IMG_0065.jpg)
z racji tego że walają mi się takie po garażu a na 8j nie jeździ się za Ciekawie i obciera o nadkola;(